Tietoja toimitushaasteista Pohjoismaissa
Hyvä asiakas,
Haluamme ilmoittaa, että kotitaloustuotteidemme kysyntä on edelleen korkea, mutta tarjonta on valitettavasti rajallista.
Lähes kaksi vuotta on kulunut siitä, kun pandemia alkoi ja muutti tapaamme elää maailmanlaajuisesti. Electroluxin tärkein prioriteetti on aina ollut työntekijöiden ja asiakkaiden turvallisuus, joten tulemme jatkossakin noudattamaan viranomaisten suosituksia.
Vahvan kysynnän vuoksi useissa kansainvälisissä toimitusketjuissa on haasteita eri toimialoilla ja tämä koskee myös meitä. Olemme lisänneet tehtaidemme kapasiteettia, mutta tarjonnan puute johtuu pääasiassa erikoiskomponenttien puutteesta. Teemme tiiviisti yhteistyötä tavarantoimittajiemme kanssa helpottaaksemme haasteita, mutta valitettavasti saamme tiedon peruutetuista toimituksista erittäin lyhyellä varoitusajalla. Teemme kuitenkin aina lujasti töitä tuotannon hyväksi saatuamme uuden komponenttitoimituksen.
Ymmärrämme, että tämänhetkinen saatavuustilanne on ongelmallinen meille kaikille ja pahoittelemme sinulle tästä aiheutuvaa harmia.
Kiitos ymmärryksestäsi ja kärsivällisyydestäsi.