Varmuutta läpi ostoprosessin

Oston jälkeen – kaikki mitä sinun tarvitsee tietää

  • Käyttöppaat
    1
    Käyttöppaat

    Täältä löydät käyttöoppaat ja tositteet uudelle laitteellesi.

  • Tarvikkeet ja varaosat
    2
    Tarvikkeet ja varaosat

    Alkuperäiset varaosat ja tarvikkeet juuri sinun laitteellesi.

  • Usein kysytyt kysymykset
    3
    Usein kysytyt kysymykset

    Vastauksia kysymyksiin ostosta, toimituksesta ja palautuksesta.

Kirjoita tuotearvostelu

Oletko äskettäin ostanut AEG:n tuotteen? Ilahtuisimme, jos haluaisit arvostella tuotteesi. Mielipiteesi merkitsee meille paljon ja voi auttaa muita asiakkaitamme ostopäätöksen tekemisessä.

Siksi pyydämme sinua kirjoittamaan arvostelun. Kuvaile lyhyesti kokemustasi tuotteen kanssa, jotta voimme oppia siitä kehittäessämme tuotteitamme ja palveluitamme.

Arvostele tuote

Rekisteröi tuotteesi ja hyödynnä etuja

Haluatko liittyä asiakasklubiimme ja saada ekslusiivisia tarjouksia verkkokauppaamme? Silloin sinun kannattaa rekisteröidä uusi laitteesi. Siten saat helposti yleiskatsauksen kaikkiin rekisteröimiisi laitteisiin ja löydät niihin sopivat varaosat.

Rekisteröinti kannattaa

Rekisteröityä tuotteesi voit osallistua tuotettasi koskeviin kampanjoihin ja pääset nauttimaan jäseneduista.

  • 40% alennus valikoiduista keittiötarvikkeista
  • Varaa huolto netissä
  • Lataa käyttöoppaita ja tositteita
  • Tarkista tuotteesi takuun tila
  • Nopeampi apu asiakaspalvelulta
  • Osta varaosia ja tarvikkeita
Rekisteröi tuote

Palautus ja ostoehdot

Tehdessäsi ostoksia verkkokaupassamme, sinulla on oikeus palauttaa ostoksesi 30 päivän kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteen, edellyttäen että tuotetta ei ole käytetty ja että se on alkuperäisessä pakkauksessaan. Lue lisää palautuksista tältä sivulta tai ostoehdoista, jotka saat sähköpostitse tilausvahvistuksen yhteydessä.

Noudata näitä askeleita palauttaaksesi tuotteen:

- Kodinkoneen palautus – AEG:n nouto

Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Noudamme tuotteen ja vastaamme sen kuljetuksesta.

- Postipaketin palautus

Jos tarvitset apua palautuksen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse numerossa 09 856 36 000. Teemme palautusta varten palautustarran, jonka lähetämme sinulle sähköpostitse, ja jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Vaihtoehtoisesti voimme lähettää palautustarran sinulle positse.

Ota yhteyttä

Käyttöoppaat ja vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin löydät sivustomme Asiakastuki-osiosta.

Voit ottaa meihin yhteyttä chatin kautta tai puhelimitse. Jos sinulla ei ole mahdollisuutta olla meihin yhteydessä aukioloaikoinamme, voit lähettää meille viestin yhteydenottolomakkeella, ja vastaamme niin pian kuin mahdollista.

Puhelin: 09 856 36 000
Ma – To: 9.00 – 18.00
Pe: 9.00 – 16.00

Siirry AEG:n asiakastukeen