Woman in pink sweater cooking on hob next to man in red jacket cutting vegetables

Takuu

Laitteesi ovat tärkeitä. AEG:n takuu takaa sen että meidän huoltoteknikot korjaavat laitteesi, jos jotain menee pieleen.

Kaikki teknikkomme ovat AEG-tuotteiden asiantuntijoita, ja käytämme huolloissamme vain alkuperäisiä varaosia.

Takuu

Korjaamme valmistamissamme laitteissa olevat puutteet
kuluitta, jos ne ovat todistetusti seurausta tehdasperäisestä
materiaali- ja/tai valmistusvirheestä, niistä ilmoitetaan meille
kohtuullisen ajan kuluessa niiden havaitsemisen jälkeen ja
vika on ilmennyt 24 kk kuluessa toimituksesta ensimmäiselle
käyttäjälle.

Myöntämämme takuu ei rajoita mitenkään laissa määriteltyjä
kuluttajan oikeuksia vikatilanteessa.

Tuotteille, jotka on ostettu kaupalliseen tai yhteisökäyttöön
tai yrityksen ostamiin tuotteisiin, tarjoamme 3 kuukauden
takuun siitä päivästä, kun ostaja on saanut laitteen haltuunsa
(ostopäivä tai toimituspäivä tarvittaessa).

10 v takuu Inverter-moottorille
Tarjoamme 10 vuoden takuun uuden pyykinpesukoneesi,
kuivausrumpusi tai kuivaavan pesukoneesi
Inverter-moottorille. Hyödynnä tarjous rekisteröimällä
tuotteesi 90 päivän kuluessa kuittisi ostopäivämäärästä.
Lisätietoja takuun ehdoista täältä.

Takuuehdot

Takuukorjaus kattaa laitteessa esiintyvät viat, jotka ovat aiheutuneet tehdasperäisestä materiaali- ja/tai valmistusvirheestä. Takuuaikana vian korjaamisesta aiheutuvat kustannukset, esim. korjaukset, varaosat, työt ja matkakulut, kuuluvat takuun piiriin sillä ehdolla, että laite on korjattavissa ilman erityiskuluja. Mikäli laite toimitetaan takuukorjaukseen selvästi turhaan, pidätämme oikeuden periä korvauksen reklamaation aiheuttamista tarkastuskustannuksista. Lisätietoja mahdollisen tarkastusmaksun suuruudesta saa tarvittaessa takuukorjauksen hoitavalta taholta.

Takuukorjaukset hoidetaan Electroluxin omien tai valtuutettujen huoltoliikkeiden verkoston kautta.

Poikkeukset takuun piiriin kuulumattomien vikojen osalta sekä takuun tarkemmat tiedot löytyvät täältä.

Miten toimia vikatilanteessa

Mikäli havaitset laitteessasi vikaa, pyydämme sinua ensin tutustumaan huolellisesti laitteen asennus-ja/tai käyttöohjeisiin vikatilanteen ratkaisemiseksi.

Laitteiden käyttöohjeita voit tarvittaessa etsiä täältä. Voit myös etsiä ratkaisua ongelmaasi ohjeartikkeleistamme täältä.

Mikäli ohjeista tai ohjeartikkeleista ei löydy apua, voit kääntyä 
Asiakaspalveluumme (isot kodinkoneet) tai jälleenmyyjän puoleen (kodin pienlaitteet ja imurit) avun saamiseksi.

Otathan ennen yhteydenottoa esille laitteen arvokilven tiedot. Ohjeet arvokilven löytämiseksi löytyy täältä.

Man in pink sweater on pink couch, reading a book

Liity MyAEGiin

Tee elämästä kotona helpompaa MyAEGin avulla. Rekisteröi tuotteesi ja löydät kaiken tarvitsemasi yhdestä paikasta.

  • Sujuvampaa tukea ja huoltoa
  • Käyttöohjeet ja oppaat helposti ulottuvillasi
  • Erikoistarjouksia ja alennuksia